Training Gastvrijheid


Geef je bedrijf een flinke boost door een training of workshop in gastvrijheid!

Ben je aan het zoeken naar een workshop of training op het gebied van gastvrijheid, hospitality of klantvriendelijkheid? Een beter idee had je niet kunnen hebben!

Jouw medewerkers maken of breken je zaak..

Dat breken is echt niet zo moeilijk. Wanneer gasten niet “krijgen” wat ze verwachten, blijven ze in het vervolg bij je weg. Zo simpel is het. Of nog erger; ze vertellen het door waardoor jij potentiële gasten misloopt.

Kom je handen en tijd te kort om je medewerkers écht goed op te leiden? Moet het even snel tussendoor?
Scoor je lager op Iens dan je zou willen?
Komt je team niet veel verder dan: Wilt u wat drinken? Heeft u al een keuze gemaakt? Is alles naar wens geweest?

En jij je maar afvragen waarom je zaak niet stampvol zit..

Gelukkig kan het anders!

Het is mogelijk om jouw gasten keer op keer te verWOWen. Om ze te verrassen en ze te overdonderen met jouw gastvrijheid. Het belangrijkste ingrediënt hiervoor? Je medewerkers!

Zo kan het zijn:

Gemotiveerde en enthousiaste medewerkers die plezier hebben in hun werk, je gasten voelen zich fantastisch en komen keer op keer terug, deze blije gasten zorgen voor nieuwe gasten, een hogere gemiddelde besteding én lovende recensies op o.a. Iens.nl en je eigen website!

Hoe je dat doet? Door je team bewust te maken van de kracht van gastvrijheid. En ze te leren welke invloed zij daar zelf op hebben (gastvrijheid is een Superpower!).

Wat je o.a. leert in de powerboost gastvrijheidstraining:

 Het belang van je houding en gedrag. Welke invloed heeft dit?
 Verwachtingen overtreffen
 Om actief te adviseren en verkopen (i.p.v. gewoon bestellingen opnemen)
 Gastenpsychologie; welk type gasten zijn er? Hoe ga je met ze om?
 Hoe je voor lovende recensies kunt zorgen
 Hoe je een “gewoon” avondje uit kan omtoveren tot een beleving door WOW momenten te creëren
 Door de ogen van de gast kijken en uitvinden waar zij echt blij van worden.
 Hoe veel leuker het voor jezelf wordt als je je gastvrij opstelt!

Voor wie?

De powerboost gastvrijheidstraining is (essentieel) voor medewerkers in de horeca die in contact staan met gasten. Daarnaast is deze training uitermate geschikt voor iedereen die met gasten/klanten/patiënten/cliënten oftewel MENSEN te maken heeft in zijn werk.

Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Dit kan jouw resultaat zijn:

 Medewerkers die met plezier aan het werk zijn (en dit ook uitstralen!)
 Gasten die een fantastische tijd bij je hebben.
 En keer op keer terug komen.
 (inclusief nieuwe gasten)
 Je valt op ten opzichte van je concurrenten
 Forse omzetverhoging
 Lovende recensies
 Niet geheel onbelangrijk. Verhoging in fooien!

Ben je enthousiast geworden? Wil je meer informatie over de training? Of even kennis maken met Roodred? Neem gerust contact met ons op! Dan kijken we samen naar de mogelijkheden voor jouw zaak.

We verheugen ons er nu al op om met je team aan de slag te mogen gaan!



Gratis Advies Sessie (t.w.v. €147,-)

Mystery Visit

Masterclass Bruisende Zaak

5 Sterren programma

Ja! Geef mij maar zo'n powerboost!





  • Kim de Vrieze

    Kim de Vrieze Front-Office manager

    Als ik aan Jenny denk, brengt dat een lach op mijn gezicht. Ik denk werkelijk waar niet dat ik ooit een medewerker in dienst heb gehad of ook maar heb ontmoet die zo gastvrij en vriendelijk is als zij! En daarbij heel belangrijk, de continuïteit hierin! Geen off days, geen onderscheid, iedereen krijgt van haar het hele pakket! Een fijne eigenschap, welke mensen veelal onmiddellijk op hun gemak doet voelen. Gasten merken dat zij er alles aan doet om het hun naar de zin te maken. Ze is bereidwillig, flexibel, bekijkt situaties altijd zowel vanuit oogpunt van het bedrijf, als vanuit het oogpunt van de gast. - Van der Valk Assen-