GRATIS ADVIES SESSIE (T.W.V. € 147,-)

Gratis (inhoudelijk) gesprek over directe omzetverhogers en andere kansen in jouw zaak.

Druk druk druk... en toch een te lege kassa?

Ik weet hoe hard je moet werken met een eigen horecazaak. Elke dag loop je het vuur uit je sloffen om het je gasten naar hun zin te maken.

Maar wat als de omzet dit jaar weer achterblijft bij je prognose (je bent echt niet de enige!). Misschien heb je de menukaart omgegooid. Misschien nieuw personeel aangenomen. Maar toch lukt het niet om je tafels of kamers vol te krijgen met goed betalende gasten.

Sparren met een onafhankelijke & betrokken expert

Mijn naam is Jenny Kuipers, gastvrijheid expert. Naast de Hogere Hotelschool heb ik meer dan 10 jaar (internationale) gastvrijheid-ervaring in mijn bagage. Ik ga graag met je in gesprek over hoe jij je zaak goed op de rit krijgt.

In een vertrouwelijke Advies Sessie sparren we over jouw zaak. Jij vertelt waar je tegenaan loopt en ik stel je gerichte vragen zodat kristalhelder wordt wat er speelt. Wat loopt er nu niet goed genoeg en wat wil je bereiken?

Wat levert de gratis Advies Sessie je op


 Je krijgt mijn deskundige feedback op hoe jij je zaak aanpakt.
 Inzicht in wat jouw zaak nodig heeft om te gaan bruisen.
 Sowieso een aantal praktische tips waarmee je direct al de uitstraling van je zaak verbetert.

Het gesprek is gratis (waarde 147 euro exclusief btw) en duurt 30 tot 45 minuten. We doen het telefonisch of via Skype. Net wat jij wilt. Je hoeft er de deur niet voor uit.

Vraag nu je gratis Advies Sessie aan

Sta jij open voor eerlijke feedback van een buitenstaander met verstand van jouw zaak? Als je er genoeg van hebt om in je eentje te ploeteren meld je je vandaag nog aan voor een vertrouwelijke Advies Sessie.*


* Let op: ik heb tijd beschikbaar in mijn agenda voor slechts twee adviessessies per week. Na je aanmelding neem ik binnen 24 uur contact met je op voor het inplannen van een afspraak.


Mystery Visit

Masterclass Bruisende Zaak

5 Sterren programma

Powerboost Gastvrijheidstraining


Vraag nu vrijblijvend de 1-op-1 Advies Sessie aan!





  • Kim de Vrieze

    Kim de Vrieze Front-Office manager

    Als ik aan Jenny denk, brengt dat een lach op mijn gezicht. Ik denk werkelijk waar niet dat ik ooit een medewerker in dienst heb gehad of ook maar heb ontmoet die zo gastvrij en vriendelijk is als zij! En daarbij heel belangrijk, de continuïteit hierin! Geen off days, geen onderscheid, iedereen krijgt van haar het hele pakket! Een fijne eigenschap, welke mensen veelal onmiddellijk op hun gemak doet voelen. Gasten merken dat zij er alles aan doet om het hun naar de zin te maken. Ze is bereidwillig, flexibel, bekijkt situaties altijd zowel vanuit oogpunt van het bedrijf, als vanuit het oogpunt van de gast. - Van der Valk Assen-